Best Moment on BGC

hey hey cut it out :3

manny!! hello hellooo

1. First impression: geez honestly i can’t remember how we met (worst friend 2k14) but i remember that one time you did voice stuff for me and it was so soso funny! i think at that time i got to know you better and i was really glad that i met you
2. Truth is: you’ve given me good relationship/sexual advice and bruh. i am all about that thanks dood
3. How old do you look: hmmm like early 20’s like 23 24?? 21??? im terrible sorry
4. Have you ever made me laugh: YES
5. Have you ever made me mad: noooo
6. Best feature: you are hysterical and you will have many gf congratulation
7. Have I ever had a crush on you: maybe a little at one time?? hee hee whoops
8. You’re my: fukkin cinnamon apple
9. Name in my phone: would be manny the moody mammoth (not really maybe)
10. Should you post this too? yaaaas (i’m kidding but you should if you wanna!!)

”HEY HEY CUT IT OUT” hehe sorry i couldn't help but be curious! /// also, i hope you've been well lately!

rosie!!! i have been good lately, thanks for asking! i’ve had a lot of midterms but i’m almost done so i can’t complain.  i’ve hope you’ve been good as well lovely 

1. First impression: oh gosh wow, i feel like i met you so long ago! (it was on vocaloidotaku right yeah) i thought you were really cute and sweet but at the same time i was like “i respect and fear this person and her opinion of me is important so don’t look like an idiot” but i was like, 14 so i definitely looked like an idiot lmao
2. Truth is: rping with you in my pmmm thread was so much fun!! i loved reading what you wrote and always looked forward to interacting with you
3. How old do you look: crud i don’t think i’ve ever seen a photo of you?? i might have but it was a really long time ago hhhh sorry!!
4. Have you ever made me laugh: yes! or you’ve definitely made me smile at least
5. Have you ever made me mad: no way
6. Best feature: your kindness but also your level headedness. you’re never rash and i think that you’re a very controlled, logical person.
7. Have I ever had a crush on you: nah bruh
8. You’re my: precious friend! /////
9. Name in my phone: if i gave out my number over the internet it would probably be rosie or rose with pink/flower emojis??
10. Should you post this too? if you want to! you probably have a lot of mutuals that admire you ~